miercuri, 1 septembrie 2010

kiss your past goodbye

ieri s-a terminat totul, sau da semne clare ca s-a terminat
dupa o cearta relativ lunga, am ajuns la concluzia ca ne iubim , sau cel putin il iubesc si ca nu se mai poate continua tot ce a fost. in vietile fiecaruia a apurut alta persoana, sau va aparea de acum inainte, deci teoretic nu mai avem nevoie unul de celalalt. inca imi rasuna in cap vocea lui cand imi spunea "iubire". minciuni, tradari, inselatorii. imi pare rau ca nu am putut fii ce ai vrut tu sa fiu, stii bine ca nu se putea. dar in acelasi timp imi pare rau ca nici tu nu esti ce mi-as fi dorit sa fii, sau macar, nu vroiam sa te schimb, nici gand de asta. dar puteai sa ma intelegi, daca cu adevarat era ceva la mijloc. dar nu, am renuntat amandoi la lupta, si asta nu stiu daca este bine sau rau. pe termen lung va fii o decizie buna, acum .. nu.
acum o sa incep cu ceva relativ urat. sau o sa termin cu acelasi lucru*
te iubesc, pa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu