sâmbătă, 25 septembrie 2010

red nails.pasion

so where is the pasion when you need it the most?!
azi.. azi credeam ca va fii o zi perfecta. el, eu, el, noi. nu, nici pe departe. o tura luunga de somn, certuri la telefon, majorate, petreceri, toti cu treaba lor. helau, exist?

Deep inside, you cry cry cry
Don’t let your hopes,die die die..
iti dai seama cat rau faci?
" stii chiar aveam nevoie de tine.."
" si eu.."
si acum? ai reusit tot ce ai vrut.si acum? acum gata..nu?
si.. eram atat de fericita, am cautat sa fie totul perfect, am stat ore intregi, nopti intregi, de ce.. nu-mi inteleg interesul. nu; nu stiu ce am patiit. stiu, nu e prima, si nici ultima data cand mi se intampla, dar simt ca e cea mai.. nu stiu, simt ca trebuie sa lupt pana-n panzele albe sa te am, dar nu mai am putere..
PUTEREA. candva, mi-o dadeai tu.. acum, mi-o iei inapoi?
nu stiu cum sa-ti explic tot ce simt, sau mai ales, cum sa-ti explic sa ma intelegi asa cum trebuie, da-mi timp.. dar daca te pierd de tot? ce fac.
varsta?stiu..

Eu nu puteam uita extazul imbratisarilor, care ne smulge pe amandoi din fire, unindu-ne in alta lume. Poate ca o data la mii de ani taina unirii se mai implineste atat de desavarsit..

si cand imi amintesc totul..atatea nopti, atatea zile, atatea dorinte, atatea temeri.. acum le ucidem. nu-ti dai seama de nimic din comportamentul meu? sau nu vrei sa-ti dai seama? nu te pot citi..

FORGIVE ME. OR KILL ME. inceput de sfarsit..
simt cum nu mai pot detine controlul. deja am pierdut-o pe una dintre cele mai bune prietene, si cred ca e inceputul, nu mai suport..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu