sâmbătă, 18 septembrie 2010

rezist?

pur si simplu nu mai pot sa ranesc persoanele la care tin cel mai mult. nu mai pot, si chestia nasoala e ca nu stiu cum pot opri evolutia acestui fapt.. daca peste putin timp vor ajunge sa ma urasca, ii inteleg din plin. sunt : egoista, sacaitoare, posesiva, si tot ce tine de aceste 3 cuvinte. vorbesc doar de mine in majoritatea timpului si vreau sa stiti ca nu e voia mea. si persoanele la care ma refer ( poate deja va stiti) sunt: Andrei, Geo, Edi, Irina. si cam atat. scuze ca sunt o ipocrita si ca nu stiu sa ma comport cu voi asa cum meritati. va stresez, enervez si tot tacamu' cu problemele mele si nu stiu sa va ascult.. dar va iubesc.. cel mai mult.
habar n-aveti cat as vrea sa ma schimb, cel putin pentru edi.. care spune ca am ramas acelasi copil , dar nu, edi. nici tu nu stii sa vezi schimbarile din viata mea. NU. pentru tine sunt aceeasi ana din copilaria noastra si atat.. si pana nu simti pe pielea ta ce am simtit eu, nu-ti dai seama.. te iubesc
pentru Geo.. incerc sa scriu ceva asa incat sa nu se supere pe mine. din prima trebuie sa stiti ca o iubesc cel mai mult, ca ea e mereu acolo langa mine, ei ii spun TOT, dar tot.. dar tot mi se pare.. ca atunci cand vorbesc cu ea abordam doar tema : ana, ana si iar ana !. nu pot , pur si simplu nu pot sa-mi gasesc putinul timp de a vorbi despre ea, si ma doare..
irina, irina e la fel ca geo, sau aproximativ pentru mine. si la ea, acelasi lucru. cand iesim afara, gura mea merge incontinuu si ea zice "mha,mhm,super". dar.. am nevoie de cineva care sa ma asculte, sa ma accepte asa cum sunt.. si aceste 4 persoane le simt mai aproape de mine.. si mi-e greu sa ma port asa cu ele..
si acum, Andrei.. . pe andrei , dupa cum bine stiti il stiu din excursie ( Anglia ). m-am atasat aiurea de el si acum trebuie sa ma dezlipesc. usor, usor. cred ca e mult mai bine sa iau o bine-meritata pauza.. acum.

ce trebuie sa stiti e ca va iubesc..mult
Daca as putea da timpul inapoi si sa schimb ceva as face-o..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu