joi, 23 septembrie 2010

voltaj-trebuia un post pentru ei !


Voltaj ! superb concertul de pe 19 , va iubesc . o sa pun.. cele mai frumoase versuri de la ei. love!

Si pun pariu ca ai iubit candva
Credeai ca-i jumatatea ta
Si-ai plans o noapte intreaga
Cand a plecat in graba
Simteai ca-i gata viata ta.
Dar de maine toate astea nu vor mai conta..

Ieri imi spuneai ca nimeni n-ar putea sa schimbe ce e intre noi
Dar azi nu mai esti aici, vad ca doar in poze mai suntem doi
Ieri ma tineai in brate si-mi cereai in soapta un sarut in plus
Dar azi ai plecat si n-a mai ramas nimic din tot ce mi-aï spus..


Vantul s-a ascuns... nu mi-a mai raspuns
Vreau s-o iau din loc... simt ca ma sufoc
Mi-e dor de-o betie... si de inc-o mie
Fluturi iar sa simt... si-apoi sa te mint.

SI NU STIU DE CE TOAMNA MI TE-A FURAT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu