sâmbătă, 24 aprilie 2010

Perfect day with herr


Soo, ieri, 23 aprilie 2010, Sf. Gheorghe a fost ziua eeei , cum sa n-o iubesti coaieeeeeee? o adooor, nu asa
De dimineata am sunat-o sa vorbiiiim:">, si eu ca o proasta am uitat ca e ziua ei, iar eaa, linistita, imi spune : " Anna, stii ca azi e ziua mea nu? " era sa moooor, uitasem, dar ii luasem cadou^:)^. Am tipaaat taare " LMA GEOOOOOOO :x" si ea, ca deobicei " anaa, aia era urechea mea ! :-L " , Apoooi, am stat impreuna la geografie siii am copiaaaat toot, l-am injurat un pic pe Bomboneeel si dupaiaa am stat impreuna la balenoaiee:| si am facut pozeeeeee, eu nu am asa inspiatie ca ea, stiu ca e o persoana in care chiar pot avea incredere, te iubesc muuuult >:D<
cat dimi, iepure, tooot universu de N ori, and I love you, I swear that's true, I cannot live without you<3, porcusoruleeeeeeee :x

Un comentariu:

  1. Si eu te iubeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesc!>:D<
    cat dimi,iepure,betoniera>:),universu,america,plaza,afi,sun plaza,poli,hera...>:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD<
    <- chiar mai muuuuuuuuuuuuult!:x

    RăspundețiȘtergere