duminică, 4 aprilie 2010

Maria - Ioana

1. Maria o sa ma urasca pentru poza astaaaaa , nu-mi pasaaaaaa;;)
Ok, sa incepem. Ele sunt cele mai bune prietene ale mele, sau cel putin au fost. O vara petrecuta impreuna, cea mai frumoasa vara. Cu ele am fost peeeste tot, de la Universitate pana la Water Park.Stiuuuu ca v-a placut sa mergeti cu duba =)))
* Maria, Maria e Maria. Pai sa vedem, ne cunoastem de aproximativ 3 ani, dintre care jumate' de an am fost certate =)) anyway. O pretena buna, desi se supara din ORICE, frate , ORICE. Da, dar stia ca nu o bagam in seama si ca o iubeam, cum ne blocam noi in liftu' lu theo [ nu merita T ] cand incercam sa o pup, cum iesim noi cu Sebi afara,la mec, la ruine ETCCC. Hai Maria, hai! OH, nu mi-ar ajunge tot blogul sa scriu despre ea. o iubesc>:D<
* Ioanaaaaa. Am cunoscut-o anul trecut, undeva in luna Mai. Iesisem cu Laura de la fostul 8e pe afara, iar ea era cu Ioana. Eu auzisem multe despre ea de la Maria, insa nu o cunoscusem pana atunci. Am facut schimb de telefoane, iar de atunci am vorbit in fiecare zi. Nu exista zi in care sa nu iesim afara , sau sa nu vorbim cel putin o jumate' de ora la telefon.. asa era atunci. Eram impreuna mereu, peste tot. Ea chiar ma asculta mereu, dar mereu cand aveam ceva de spus. te iubesc, ma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu