duminică, 4 aprilie 2010

She

Azi o sa scriu despre ea. Ea este cea mai buna colega de banca a mea de pana acuuum. Faceeeeem tot ce e posibil in timpul orelor: mancam [ tot timpu :"> ] bem, sex , ne pipaim [ daia ne muta aia de fizica =)) ]
Noi suntem alea care intram dupa profesori, de noi se ia cel mai des dirigu, dar ce ne pasa? Ne spune sa nu ne mutam niiiiiciodata, dar niciodata din banca, dar ce ? noi il ascultam? de cate ori avem ocazia, ne mutam. De cate ori tip in urechea ei imi spune razand, putin nervoasa "Anna , poti sa tipi mai incet? aia chiar era ureche mea!" o iubesc oricum, pe bune. Sau cand fac o prostiee, ea , foarte linistita imi spune "vai, anna". Imi place sa-i beau sucu, si sa facem poze cu corby-ul ei pe care il urasc :). Ea este cea care ma bate daca imi rod unghiile:">. Impreuna facem bratari,impreuna bem , impreuna stam la opereta si ii dam palme in cap lu Vlad, tot impeuna facem misto de Alexandra [ naomi pe felieeeeeeeeee ] , impreuna facem tot. Pe ea o sun la 1 noaptea sa-i zic fanteziile lu Sebi si pe ce programe se uita el :)) , ea este prima persoana pe care o sun cand am nevoie de un sfat. Te iubesc , pis maica, pis!

Un comentariu:

  1. frateeeeeeeeeee:x
    te iubeeeeeeeeesc mult!
    impolsiva mea!:x
    cateodata esti asa de obositoare!:|
    dar tot te ador!<3
    serios!
    si nu ti'am zis...ce ti'am zis de "vacar" pentru ca nu il suport!
    si pentru ca nu imi place cum se poarta cu tinee!:|
    sa vezi ce'i fac,daca mai plangi dupa fraieruu ala!X(
    PIS,MAICA,PIS!!!:x

    RăspundețiȘtergere