duminică, 4 aprilie 2010

Am spus NU

1.Am spus NU indragostelii
2.Am spus NU tigarilor
3.Am spus NU prietenilor falsi

1. De ca sa ma mai indragostesc? DE CE ? Nu are pur si simplu nici un rost. pe bune acum, daca ma indragostesc,pur si simplu sufar, si nu mai am chef , nici timp, nici nimic! Toata lumea stie ca am fost indragostita de cineva, mai mult de un an..si perioada aia a fost foarte grea, cel putin pentru mine.. si sincer, nu as vrea sa se mai repete. NEXT. am zis ca a trecut.M-am indragostit din nou. Cea mai mare prostie, a fost mai rau ca la inceput, nu ne intelegeam, ne injuram TOT timpul..si tot asa. Acum..am gasit pe cineva care, aparent ar tine la mine. dar NU ,nu o sa cad iarasi in plasa. punct
2. e na, am fumat si eu o vara , si ce? Gata, mi-am propus sa ma las , nu-mi aduce niciun beneficu tutunul. Si ce daca nu o sa mai fiu "cool" daca nu fumez?obisnuiti-va cu mine asa cum sunt.
3. Adio, prieteni falsi. Am incept sa fac diferenta intre prieteni si cunostinte. Si habar nu aveti cat de bine ma simt. Putini prieteni, dar adevarati. [ " .. am putini prieteni, dar ii am de o viata" ].

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu