duminică, 9 mai 2010

-Iubire? -da, iubire..

Ti-am promis candva,undeva
Ca totul ca fii bine, ca inainte
Scumpule, imi pare rau,
Nu ma voi tine de cuvant si de aceasta data
E vina ta, scumpule,
Nu a mea, ca intotdeauna
Stiu ca vroiai sa fugim departe,
De toti, si de toate
Sa mergem la mare, in Vama,
Sa uitam de lume,
Vise, scumpule..
Si-acum imi doresc
Sa pot da timpul inapoi,
Sa repar tot ce a fost intre noi
Sau nu.
Mi-e dor..
De zilele in care poate,
Poate ne intelegeam
Era frumos, prea frumos
Stiu ca am uitat amandoi,
Cum sa ne spunem cuvinte frumoase,
Cum sa ne alintam,
Am uitat tot, dar chiar tot
Si doare..
Doare mai tare ca orice,
Mai tare ca oricand
De ce?
Nu vei putea sa-mi raspunzi niciodata,
Stiu..
Si pasiunea ce e a fost?
O chestie pe care nu ai inteles-o, scumpule
Nu vei intelege poate,
Poate niciodata ce scriu acum, aici
Si stii bine ca sunt pentru tine toate.
Cum era aia?
iubire?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu