duminică, 16 mai 2010

i'm surrounded by your embrance..

Ma obisnuisem sa-mi fie dor de tine
Acum te am, dorul a disparut
A aparut pofta de viata, pofta de distractie, pofta de tine


Si cand o sa se termine? nimic nu e vesnic..
o sa-mi fie iar dor de tine? sigur..
la fel ca atunci ? ca atunci cand nu stiam cum.. cum sa-ti spun ca te iubesc?

* Dovedeste-mi ca exista lucruri care nu se schimba..
Ai putea? te rog..
Uite, acum mi-a venit o idee
Ce-ar fii sa fii acum, aici , cu mine?
Sa nu ma conteze nimic in jurul nostru?
Ar fi perfect pentru mine..
Ai putea sa-mi indeplinesti si aceasta ultima dorinta?

Stii cat te iiubesc?
mda, multi spuneti ca e prea devreme, si? nu-mi pasa, sincer.
sau, unii spun ca nu exista dragoste, ci doar sentiment de atasare
mi-ai putea dovedi ca nu e adevarat?
si inca un lucru*
ce scriu aici, nu trebuie sa comentezi
e pentru mine, si doar pentru mine
citesti, iti convine ,bine, nu, si mai bine

Yes, you can hold my hand if you want to,
'Cause I want to hold yours too,
We'll be playmates and lovers
And share our secret worlds..

te astept..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu