sâmbătă, 22 mai 2010

stop it, now!

Moaa, de cand n-a mai plouat asa fratee. e potop.
mai bine ningea, decat asa

And how will you feel when you are apart from him? He is always, always in my heart and soul. You must never talk of us being apart.
I could stay awake, just to hear you breathing, watch you smile while you are sleeping? Keep me in that special place in your heart and I won't be alone anymore.

Si-am aflat ca nu esti ce-am sperat sa fii, desi atingerile tale le simt inca, desi in suflel mi-ai lasat o urma adanca, nu regret..

* Ce inseamna expresia asta in ochii tai? Mi se pare ca exprima mai mult decat toate cuvintele pe care le-am auzit vreodata..
Spune-mi oare, mai stii cum a fost,
Primul inceput, primul vis pierdut
Spune-mi stii cate ne-au mai ramas?
Pana azi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu