sâmbătă, 21 august 2010

feelings, london


mda. m-am intors.
Anglia- Londra? dragut. cum ar zice edi, "prea multa shaorma"
stiam din primul moment ca nu va mai fii ca anul trecut, evident. dar am plecat cu speranta
a fost un grup super ok. acum ma chinui sa scriu cat mai ascuns, sa nu fie iar comentarii aiurea. clar?
Prima data, cand am urcat in autocar, a fost ceva gen : uau. De la noi din grup erau vreo` 5-6, restu, alte scoli, liceu, etc. Iti dai seama. a fost ceva gen : killllllll me. now
Dupa cateva zile, ne-am imprietenit cu Andrei si Andrei, Diana, Atena, Andra, si toti ceilalti. Stii, ma asteptam ca problemele sa apara din partea lor, nicidecum din grupul nostru. 60% din timp am avut nervi, datorita ei. Nu dau nume, ca iar va simtiti. Copil mic, prost, egoist. Descrierea perfecta. Nu am crezut ca poate fi atat de parsiva, pur si simplu. Cred ca inca o apasa rana de anul trecut, pisicutza reaaaaa ce am fost. Dar a meritat-o.
As fi preferat sa nu ma duc..
Desi ne-am distrat.. au fost si momente naspa. gen
- cand nu eram langa el
- cand nu ne-am putut trezi
- cand au facut toti crize ca am stai in magazine muult
- cand statea toata noaptea, si ziua dormeam
- and so on
Ar trebui sa zic .. ca sunt " in love like never before ". Dar asta simt, sau nu
Nu stiu daca ma intelegi. Sunt la o granita unde trecutul se lupta cu prezentul.
Si doare..

Un comentariu:

  1. iubire,eu sunt aici.
    si da'o incolo.:-j e prea proasta.:| ti'am zis si la telefon toate lucrurile spuse de vara trecuta.:-j
    si eu si mai proasta ca am crezut'o.

    RăspundețiȘtergere