miercuri, 9 iunie 2010

mhm, naspa, nu?


ok. de la inceput, trebuie sa stiti ca in sufletul meu nu s-a nascut niciun fel de sentiment negru pentru ea. e ok, e prietena mea cea mai buna de ceva ani, si nu e acum timpul sa ne certam.. te voi iubi mereu, orice s-ar intampla.

acum. de ce naiba imi da sperante si dupa le omoara, le calca-n picioare? merit oare?
dar.. e prea devreme, a venit ca o lovitura .. luat-n piept din plin .. nu ma asteptam .. chiar deloc.
adica, cel putin nu asa devreme..
tineam la el.. cred
dar vine varaa, si o sa uit iubirea " primavaratica "
si nu o sa mai curga nimic de acolo, de sus.. de pe chipu-mi. nimic, chiar nimic

dar e ok, desi s-a prabusit tot ce construisem de ceva timp..
e ok, desi intru-n pamant.
don't worry, i'll be ok
stiu ca si eu ti-am facut acelasi lucru.. acum mult timp
te inteleg, desi stiu ca asta nu e o forma de razbunare
o sa-mi fie dor.. toata vara fara el. dar o sa accept, o sa-mi innec dorul in prieteni, bautura si tigari.. si poate in altul. dar nu prea cred..
nu o sa uit..

Un comentariu: