vineri, 11 martie 2011

destroyed

Ce se va intampla cu noi? Nu este vorba.. despre relatia noastra, nu are nici legatura cu asta.. Cu familia mea. ma rog

Acum,trec la ale mele. Nu o sa va dau niciodata satisfactia de a ma vedea la pamant, desi o sa fiu asa. Toti o sa ma stiti ca fiind puternica, binedispusa si asa mai departe. Am sa calc pe sentimente. Dupa ce o sa se termine, nu o sa mai iubesc. Asta e ultima iubire care o s-o port pana.. nu pot. Nu pot deschide acest subiect.. nu stiu cat o sa dureze, nu stiu ce se va intampla cu mine..cu noi. Stiu doar ca deocamdata te iubesc. Si am in suflet un gust amar.. un gust amar pentru zilele care trec fara sa le pese de noi.. Incerc sa nu plang. Dar nu plang pentru noi.. nu, niciodata. Plang pentru timpul care trece peste noi fara sa-i pese, plang pentru toate capitolele frumoase din viata mea, plang pentru.. acesti 8 ani. O sa-mi fi oare aproape in tot acest timp? Am nevoie de increderea ta, iar tu de a mea.. O s-a dobandesti in timp..O sa te schimb, iti promit. Ajuta-ma..
Nimeni n-o sa-mi inteleaga postul asta.. am scris doar pentru mine.. sunt ceva gen mixed feelings..
M-ati secat de puteri, bucurati-va, cretinilor. O sa-mi revin


doare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu